9.8.2013

AWAKE


hjklöä
1. Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta, k u u m a! / 2. Neule & koru = ♥ / 3. Girls-sarjan katselua kera "halpis-feikki B&J", ahh! / 4. Nam! / 5. Auringonlasku. / 6. Saran cool uusi lippis. / 7. Harmaa-mustissa. / 8. Aamupalaa. / 9. Kielletyillä alueella..
 
Täällä mä istun vielä hereillä, tuulettimen viilentäessä kun sisälämpötila näyttää lähemmäs 30 astetta. Mä onneton oon saanut vielä jonkun kesäflunssankin, mikä ei kyllä helpota mun oloa näillä helteillä ollenkaan. Onneksi on enää yksi työpäivä jäljellä, ja viikonloppuna pääsen kunnolla parantelemaan tätä oloa. Nyt yritän keksiä tekemistä, jottei tarvitse yrittää nukkumista tällä tukkoisella nenällä, siitä ei nimittäin tule mitään ennen kuin olen aivan rättipoikki väsynyt ja melkein nukuksissa. Väsäsin tälläsen kuvakollaasin tässä valvoessani, muutamia yksittäisiä, julkaisemattomia fiilistelykuvia parin viime viikon ajalta. Miltäs näyttää?
Nyt pitäisi sitten keksiä jotain muuta tekemistä ideoita, anyone??, kenties jatkan Egyptin prinssin lasten leffat on parasta aivot narikkaan-viihdettä!! katsomista tai sitten odottelen luvattua ukkosta ja sadetta, jotka voisivat pitää mut hereillä ennen kuin väkisin nukahdan...
Hyvät yöt, palaillaan asiaan viikonloppuna!

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus jälleen kerran :) <3

    http://insppiration.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kiva että tykkäät! :-)
      ps. sullapas on kiva blogi myös, ja tosi sulonen tyttö!

      Poista